دانلود ترجمه مقاله رویکرد تعاملی در رهبری و ارتباطات درون سازمانی

دریافت مقاله ترجمه شده ارتباطات درون سازمانی و رهبری – ژورنال Academic Journals

ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رویکرد تعاملی
نشریه Academic Journals
  • عنوان انگلیسی مقاله: Intra-organizational communication and leadership
  • عنوان فارسی مقاله: ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رویکرد تعاملی
  • دسته: مدیریت
  • گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و روابط کار،
  • مجله مدیریت کسب و کار (African Journal of Business Management)
  • دانشگاه: دانشکده ارتباطات، دانشگاه جمهوریت، سیواس ترکیه
  • لینک این مقاله در سایت Academic Journals
  • رفرنس دارد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
  • جهت دانلود رایگان pdf انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید.
  • ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

چکیده ترجمه:

از آنجایی که ارتباطات درونی سازمان و رهبری دو عنصر کلیدی دستیابی به اهداف سازمانی هستند، عوامل تعیین کننده کلیدی به شمار می آیند و بر حسب موفقیت و کارایی کنونی سازمان و موقعیت آن در آینده از اهمیت حیاتی برخوردارند. تحقیق حاضر که رابطه میان ارتباطات درون سازمانی و رهبری را از طریق رویکرد تعاملی بررسی می نماید، تعامل موجود را از دیدگاه رهبر و ارتباطات درون سازمانی ارزیابی می نماید و درصدد است تا جهت، شکل و میزان تأثیر ارتباطات درون سازمانی و رهبری را بر یکدیگر را نشان دهد.

به تعبیری، در عین حال که رهبر در رأس سازمان در موقعیت تأثیرگذاری مثبت یا منفی بر سیستم ارتباطی سازمان بواسطه تصمیمات اتخاذ شده است، رفتارهای وی نیز نشان می شود. همچنین، سیستم ارتباطی سازمان در جایگاه تعیین کننده ارزیابی های رهبر و رهبری وی در موفقیت و شکست او قرار دارد. بنابراین، تأکید می شود که رهبر به ارتباط درون سازمانی توجه داشته باشد.

کلمات کلیدی:

  • سازمانی: Organization
  • ارتباطات: communication
  • ارتباطات درون سازمانی: intra-organizational communication
  • رهبری: leadership
  • رهبری سازمانی: organizational leadership

مقدمه

سازمان ها نهادهای اجتماعی هستند که نقش مهمی در حفظ و تسهیل زندگی اجتماعی ایفا می نمایند. سازمان مطابق با حوزه ای که مشغول است به زندگی اجتماعی کمک می نماید. بدون توجه به اینکه برای انجام وظایف موجود خود در چه ناحیه ای فعالیت می کند، بایستی عملکرد سالمی داشته باشد، و برای عملکرد سالم لازم است که سیستم ارتباطی و مدیریتی مناسبی را درون آن ایجاد نماید. این ضرورت مورد بحث به پدیده ی ارتباطات درون سازمانی و رهبری منتهی می شود.

حقیقت امر این است که فرایند ارتباطی پایداری میان افراد درون یک سازمان که عضو زنده ای است، وجود دارد. با این وجود، این تعامل بایستی تا آنجایی موفق در نظر گرفته شود که در اهداف سازمان نقش دارد، به بهبود افراد کمک می نماید و بطورکلی سازنده است.

لینک دانلود: ترجمه مقاله برسی ارتباطات درون سازمانی و رهبری از طریق رویکرد تعاملی

مطلب‌جو یک وب سایت با هدف انتشار مقاله، تحقیق، پایان نامه و… می باشد.
پس از انتخاب فایل و مقاله مورد نظر، بر روی لینک دانلود کلیک کنید و مراحل خرید را در سایت میهن همکار انجام دهید.
برای مشاهده ی راهنمای خرید از سایت میهن همکار اینجا کلیک کنید.
در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی بر روی لینک زیر کلیک کنید ویا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:
پشتیبانی سایت میهن همکار
شماره تماس: 42274401-041
Email: info[at]mihanhamkar.com

Abstract Intra-organizational communication and leadership: An interactive approach

Since both communication within the organization and leadership are two key elements in attaining organizational goals, they are key determinants and are of vital importance in terms of the organization’s current achievement and efficiency, and its future position. The present study, which inquires the relationship between intra-organizational communication and leadership through an interactive approach, evaluates the existing interaction from the perspective of both the leader and intra-organizational communication, and attempts to reveal the direction, form and level of the influence of intra-organizational communication and the leader on each other.

In this sense, while the leader at the head of the organization is in a position to influence the communication system of the organization positively or negatively through the decisions taken, his behaviors will also be exhibited. Likewise, the communication system of the organization is in a determinative position in evaluations about the leader and his leadership in his success or failure. Therefore, it is emphasized that the leader should pay due attention to intra-organizational communication.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.